четвъртък, 16 април 2009 г.

ВЕЛИКИЯТ ЧЕТВЪРТЪК



"Ето настъпва час,и настана вече,да се разбягате всякой у вас си,и Мене самичък да оставите,ала Аз не съм самичък,защото Отец е с Мене."


"Помнете словото,що ви казах Аз,няма слуга по-голям от господаря си.Ако Мене гониха,и вас ще гонят,ако Моето слово спазиха и вашето ще спазят.Ще ви изгонят от синагогите,настъпва дори време,когато всякой,който ви убие,ще мисли че принася Богу служба.И тъй ще постъпят с вас,защото не познаха нито Отца,нито Мене.Истина,истина ви казвам,че вие ще се разплачете и разридаете,а светът ще се възрадва,вие ще бъдете наскърбени,но скръбта ви ще се превърне в радост.В света скърби ще имате,но дерзайте:Аз победих света.



Отче !дойде часът: прослави Сина Си,за да те прослави и Син Ти!Аз Те прославих на земята,свърших делото,що Ми бе дал да изпълня.Аз за тях се моля:не за цял свят се моля,а за тях,които си Ми дал,защото са твои.Аз им предадох Твоето слово,и светът ги намрази,защото те не са от света,както и Аз не съм от него.Не се моля да ги вземеш от света,но да ги опазиш от злото.

Няма коментари:

Публикуване на коментар